luni, 13 octombrie 2008

Azi.Luni.13

Publicat de Ann

A inceput saptamana dragi colegi :> Pregatiti-va sufleteste, zilele astea se anunta tulburari ale vremii, incep sa cada lucrari si note... Brrr deja mi se face frig. Primul articol de saptamana asta, scris de Iulia. Enjoy! =]

"Azi luni, 13.....prima ora, mate cu problemele ei de bun simt, aveti grija maine dati lucrare, puteti sa nu faceti tema, dar va dau din ea .Bun, urmeaza pauza prea scurta, n-ai nici macar timp sa-ti copii tema din caietu special. Ce, avem si din manual?! Trece ora, vine iar pauza:X, dupa care latina si la asta dam test.Se suna , trec 10 min, da Doamne sa nu mai vina! Da' cum noi n-avem norocu asta, vine profa:((..."Mai, v-am anuntat de lucrare?" clasa:"Nuuuuu..." am scapat de data asta . " Da' cred k s-a sunat!" profa nervoasa:"Pentru ca s-a sunat ai sa inveti singur"...In sfarsit pauza mare!\:d/ aduceti lapticul! Dar cum lucrurile car iti plac ori sunt imorale, ilegale, ingrasa sau se termina prea repede...s-a dus si pauza mare...istoria:-& iar vorbim de formarea poporului roman!!?!?!?X( in direct si in reluare ,de s-ar termida odata !! Chimia, de data asta n-am mai scapat.. Dati test, copii! Pe numere!!”da-mi tabelu, da-mi cartea, da la sfarsit!!! Tie cat ti-a dat?” “Doamna, da cred k s-a sunat” si ultima ora fizica,” Ce, vi se par grele problemele?” “Doamna, da n-am inteles nimic!” “Fugi mai de-aci”

Apropo, niciodatas sa nu combinati carourile cu imprimeul de leopard!!"



Auziti, cu ce va spalati pe cap? =D