joi, 16 octombrie 2008

Incident

Publicat de Ann

Azi, in fata scolii, in timp ce asteptam un maxi-taxi care sa ne duca acasa, vorbeam cu Ioana de faptul ca in clasa a 9-a au intrat, la noi, foarte multi elevi din mediul rural. Tarani, mai pe argoul nostru.

In sfarsit, vine un 39 mai liber, urcam eu si alti cativa colegi, si hai spre casa. Dupa ceva timp, am ajuns sa stau eu pe unul din cele 4 scaune din spate, avand-o pe Gabi in dreapta mea, pe Ioana in stanga, iar Mihnea si Bogdan erau pe randurile din spatele soferului. Aveam o oareacare distanta intre noi. Apoi, il aud pe Bogdan vorbind cu niste tipe, am presupus eu, de-a 9-a. Si de aici incepe partea funny :))

Bogdan : Ce telefon ai?
Una din tipe : Ee... LG Shockolate.

Am ramas uimita. Shockolate?! Wtf. Se prevestea putina caterninca... Si nu m-am putut abtine sa n-o intreb pe Gabi : Fata, si tu ai LG Shockolate?! Dar am intrebat tare, incat am fost auzita de tot maxi-taxiul.Apoi am inceput sa radem toate trei.

Extrem de curioasa, il strig pe Mihnea
Eu: Mihnea, cu cine vorbeste Bogdan?
Mihnea : Cu fetele din fata.
Eu : Care fete?
Mihnea : Pai astea.
Dupa ce a terminat el de vorbit, se intoarce una din ele spre noi, astfel incat o vedeam, si imi raspunde, cu un ton de batjocura : Cu noi vorbeste, doar nu cu... tablourile.
Hopaaaa... Cand am auzit-o, am inceput, eu si Ioana, sa radem in hohote de accentul ei de taranca. A incercat sa ma ia la misto, si asta nu se face. Be prepared girl. I wanna have revenge.
Eu: Bai Gabi, tu de unde esti? Ca eu sunt din Pechea.
Gabi : Da, da, si eu tot din Pechea sunt.
Eu : Auzi Bogdane?
Bogdan : Ce?
Eu : Ia pune tu melodia aia de nunta, bagam aici o hora, ca avem cine sa ne invete.
Una din tipe : Aa? Ce melodie? E cumva o manea? Ca mie imi place manelele.
Deci da. Chiar asa a zis. "Imi place manelele" Am ramas =O. Nu puteam rata o sansa ca asta.
Eu : Baaai, Gabi, tie iti place fata manelele?!
Gabi : Da, imi place manelele!
Eu : Miiiihnea, man, tie iti place manelele?
Mihnea : Da, da...
Ioana : Vai frate, de unde au venit astea?
Eu : Pai cum de unde?! De la Pechea!
Gabi : Nu stiu cum au nimerit manelarele astea proaste aici...
In fine, ajungem in Tiglina, statia noastra, coboram eu si Gabi. In timp ce ne ridicam de pe scaune, ii zic : Vezi Gabi, hai ca noi stam in centru, nu suntem din Pechea...
Cand trecem pe langa cele doua, se ridica cea de la geam, si o impinge pe Gabi. Ea se enerveaza, ii trage o palma, si se intoarce, iar prietena noastra tarancuta o ia de par, pe la spate. Bitch.

Oricum, chestia era ca eu am fost cea care si-a batut joc de ele tot drumul, si ele au sarit la Gabi. Sorry girl.

1 comentarii:

Anonim spunea...

sugi pula