joi, 9 octombrie 2008

Joi.

Publicat de Ann

Mi-a placut saptamana asta. In ultimele 3 zile, n-am mai facut ultima ora. Asta da scoala! :))

Azi mi-am rugat unii colegi sa scrie un articol, dar n-am prea iesit invingatoare. Oricum, am sfarsit prin a scrie eu articolul, si cu niste promisiuni pentru saptamana viitoare.

Ce s-a mai intamplat... aproape nimic. Am inceput cu mate, am ras (mai mult sau mai putin) la auzul zgomotelor sinistre venite de pe teren, am mai pierdut vremea pe net la info, apoi ora de istorie, urmata de cea mai tare ora din zi, ca n-am facut-o. Traiasca profa de tehnologie!

O sa scriu si despre ziua de marti.
Marti a fost mai interesant, pentru ca am reusit sa facem ceva ce n-a mai facut nimeni! =D

Puteti vedea in poze:














Deci acum putem zice ca ne urcam cu picioarele pe pereti? :))



Oricum, zic asta din nou : Cei care vor sa scrie, sa ne impartaseasca sentimentele despre ziua de scoala, sa-mi zica, don't be shy people!

Pana atunci, eu va zic bbye. Ne vedem luni! =D