luni, 20 octombrie 2008

Alta zi de luni

Publicat de Ann

A trecut weekendu peeps. Oh fuck...
Azi avem o invitata noua. :)) Iulia. Enjoy!

"Deci da….deci in sfarsit mi-am luat si eu inima-n dinti si m-am apucat de scris pe blogul dragei mele clase :P.sa incepem deci :

O alta luni din viatza celor de la 8B

Prima ora: mate…vine Toto…v-am adus cartile de teze…prostii prostii… si se da vestea ce a cutremurat clasa: v-am adus testele!! spune Totloici cu un ranjet sadic pe fata...ehh...mai e nevoie sa comentam?..note jenante nu alta :-??...dupa? romana…oo….am avut de citit “o scrisoare pierduta”?!...faza dura: la biblioteca nu mai erau carti!!! =))..dar ce sa-i faci?...vine goldu taca; taca….bla bla bla….si se ajunge la intrebarea de baza:

ce am avut de pregatit pt azi, Cezar?....

iar victima raspunde: pai…”scrisoarea III”

…dupe ce colectivul clasei noastre moare de ras aproxomativ 10 min aflam ca de fapt lectura se numea “o scrisore pierduta”…ca de fapt erau 2 scrisori…si ca noi…daca am fi scris piesa..ar fi iesit mai bine decat i-a iesit lui Caragiale….next?..oo!..latina…dar pana la Latina avem si noi ca toti oamenii pauza…si ce face lumea in pauza? Joaca fotbal combinat cu baschet in clasa :>…joaca astia pana ii doare capul... ca doar mingea se loveste cu ce se este mai prost: capul :> facandu-se in timpul asta cateva comentarii, si anume:

Diana G: bai da’ hai terminate cu joaca k loviti lumea!

Bogdan [unu din jucatori ]….vine : da hai…inveti la Latina? Ia sa vedem…gaitzus-gaitza

Dianag: da…picior-piciorus! :>

Dupa care toata lumea rade de se da cu capul de banca etc etc =))

Vine balamuta de Latina..bla bla…limba Latina e fosrte importanta…chesti chestii… tin neaparat sa mentionez ce ador la ora de Latina: cand intra profa in clasa primul lucru mentionat este: Deschideti mai geamurile ca miroase de nu mai poti aici!=))…dar ma rog…profa ne mai tine si in pauza [~x(] si finally pleaca! :X….cum o zi nu poate trece fara acorduri muzicale, astazi doua din membrele clasei fericite se plimbau pe holul principal ascultand la telefon hitul clasei si anume: Marsul Invitatilor [da..ala de la nunta =)):P…la care…doi elevi de prin clasele a 10’ea zic mirati: Ia uite’le mai pe astea…parca merg la teatru! =)) asa dar cum inca pauza nu se terminase in clasa incepuse din nou a se juca lumea bascheto-fotbal :P…din imprejurari necunoscute ‘cineva’…urma a zburat mingea exact spre articolele de bucatarie ale dragului nostru diriginte =))…bineinteles ca daca nu ma insel minim 2 farfurii din paleolitic s-au spart dar…nu se stie nu se spune :-$ =))) a urmat extrem de plictisitoarea ora de istorie…nu tin minte sa se fi zis cv important dar ma rog :-??:))…Urmeaza chimia…nici aici nu prea ua fost mari evenimente in afara faptului ca s-au adus testele iar nota de maxima faza a fost 1.50 [cum sa pui mai 1.50?!..macar 2 trece-i saracului copil! :))]..si in sfarsit fizica!!! =))a inceput ticnita asta sa predea…ma rog…nici ea nu parea ca stie ce predea dar sa trecem peste :P… vazandu’l pe bietul nostrum coleg ovidiu ca mesteca guma..nu s’a putut abtine si s’a luat de el ca de ce rumega…ete na!..si eu “rumegam guma”..dar nu bate vederea ta pana la mine :>… continuand…se aud 2 melodii de telefon… bipuri cu nr ascuns?!>..din nou?! a nu =)))…era factura lui Gabi =))…nu stiu cum s-a ajuns [se intelege ca eram extrem de prinsa in intensitatea informatiilor abia predate] si profa intreaba: voi va dati cu parfum?..la care simpaticul nostrum coleg Remus raspunde: eu ma dau cu spray :>…fiind apoi completat de colegul Cezar: de gandaci :> [fiecare dupa buget]

=)))) la care toata populatia rade =))

Se termina ora… papapapa….dar un razboinic se apropie de clasa…cu geaca sa de piele maro imfioratoare..e Goldu’ cel viteaz :> care se indreapta spre rafturile cu farfurii….la care toata clasa o sterge! =)))…ce sa fie oare?:-?"


Find out tomorrow!:> :))